.

dilluns, 15 de desembre del 2008

LASER MIOPIA i CICLISME

A veure si algú dels qui ja comenceu ha llegir-nos sap aconsellar-me pel que fa a la recuperació de la cirurgia làser per miopia pel que fa a tornar a agafar la bicicleta.
M'ho acabo de fer divendres passat i voldria saber si algú s'ho ha fet quant temps vareu tardar en tornar a pujar a la bicicleta.
Ja se que no hi ha el mateix risc fent muntanya (risc de caigudes, branques, etc...) que carretera... però si el tema de vent, pols, nova visió, llagrimal, etc...
Fins ara m'he trobat de tot: hi ha qui ha tardat 2 messos, altres que a la setmana...
Ja m'imagino que amb les ulleres sempre però si algú ja hi ha passat... espero els vostres comentaris.

De moment ja he trobat aquest post:

3 comentaris:

Anònim ha dit...

au va! si no t'ho creus ni tu, amb la fred q fot tu no agafes la bici fins al juny!! molt bona aquesta de dir q t'has operat i q has d'esperar un temps a causa d aixo...mandra es el que tens, jajaja!!!
mira, t'he encarregat aixo perque no tinguis excusa;

http://www.todocoleccion.net/gafas-buceo-antiguas-safari-mod-espradoni-ref-219~x10440569

apa, a pedalar!!!

sicsu71 ha dit...

Així m'agrada...
...animant al personal!!

Ratpetat, ratpetat!!!

sicsu71 ha dit...

Jo mateix us dono la resposta, ja que als deu dies ja vaig fer la primera sortida BTT, això si amb ulleres i precaució i avui que ja fa el mes tot va sobre rodes i ja m'han confirmat que he recuperat el 100% de visió.